TeleOutlet - Fra uklarhet til tydelighet i det digitale landskapet

Vi er stolte av å presentere vår reise med TeleOutlet, en digital plattform som har trådt frem i et marked preget av sterke aktører og intens konkurranse. TeleOutlet kom til oss med en utfordring: de manglet en tydelig posisjon og identitet. Deres visuelle profil og kommunikasjon var uklare, og plattformen deres var ikke optimalisert for å konvertere klikk til faktiske salg.

Vår første oppgave var å utvikle en ny visuell identitet og tone-of-voice som kunne engasjere målgruppen - urban, dristig og ungdommelig. Vi fant balansen mellom å være lekne og pålitelige ved å inkorporere dristige og ærlige fonter og friske, moderne farger. Klistremerker ble introdusert for å utvide profilen og gi den en livlig og informativ kommunikasjonsmåte.

En av de mest transformative endringene vi implementerte var en fullstendig redesign av nettsiden og brukeropplevelsen. Dette ble gjort i tråd med den nye visuelle profilen, og resultatet er en nettsted som ikke bare er tiltalende, men også funksjonell. Alle sidene er designet for å gi en god brukeropplevelse og har blitt optimalisert for å generere mer salg.

02 Forside.png
03 Foto.png
04 Undersider.png
05 Stickers.png
07 Some posts.png
08 bilder.png
09 some story.png

TeleOutlet er nå tydelige, engasjerende og inspirerende. Den har funnet sin plass i det digitale landskapet og har bevist at den kan konkurrere med de beste i bransjen. Dette er historien om hvordan vi har hjulpet TeleOutlet med å forvandle uklarhet til tydelighet og suksess. Vi gleder oss til å fortsette å skape inspirerende resultater for våre kunder i fremtiden. Velkommen til TeleOutlet, hvor klarhet og identitet møter en vellykket digital reise!

Previous
Previous

Odle

Next
Next

Folkets RÅ