Vi ønsker å dele historien om et spennende prosjekt vi har hatt gleden av å jobbe med. Vår kunde kom til oss med en utfordring: Salget av deres tradisjonelle produkter hadde stagnerte, og de trengte vår hjelp til å gi nytt liv til sine sous vide- og ovnsposeprodukter. Målet var å skape et tydelig konsept, navn og identitet som ville gjøre det enkelt for forbrukerne å forstå og verdsette fordelene med hvert produkt. 

I den tidlige prosjektfasen oppdaget vi at mange forbrukere hadde begrenset kunnskap og erfaring med de tilberedningsmetodene som produktene tilbød. Dette skapte en naturlig skepsis. I tillegg var det en utfordring at disse metodene ofte førte til forvirring heller enn klarhet. Vår oppgave var å lage et konsept som enkelt kunne kommunisere fordelene og de fantastiske resultatene. 

Etter grundig innsikt og kreativt arbeid er vi stolte over å presentere "Stekt Perfekt." Dette konseptet er rettet mot helgemiddager med venner og familie, samt ferier hvor matopplevelsen står i sentrum, og perfekt resultat er avgjørende på grunn av høye forventninger. 

For å tydeliggjøre konseptet og veilede forbrukerne gjennom tilberedningsprosessen, har vi aktivt brukt sidepaneler for å kommunisere og forklare hver fase. Klar og enkel språkbruk, støttet av visuelle bilder og illustrasjoner, sikrer en feilfri veiledning.

01_Stektperfekt_WidescreenPRES-01.png
04_Stektperfekt_WidescreenPRES.jpg
05_Stektperfekt_WidescreenPRES.jpg
03_Stektperfekt_WidescreenPRES.jpg
06_Stektperfekt_WidescreenPRES.jpg

Hver emballasje er prydet med fristende bilder som vekker følelser og skaper en hyggelig atmosfære.

Selv om produktene hovedsakelig appellerer til et eldre publikum, har vi tatt bevisste steg for å tiltrekke seg en yngre demografi ved å inkludere livlige farger. 

Inviter venner og familie til en saftig opplevelse med "Stekt Perfekt." God appetitt! 

Previous
Previous

Folkets RÅ

Next
Next

Fiskemannen